INTERVIU cu Irina Androne (Deltastudio) pentru BIFE-SIM 2015

Despre cum a evoluat de-a lungul vremii spatiul destinat bucatariei si ce anume este in tendinte in acest an, ne povesteste Irina Androne, Product Manager – Furniture Divison, Lighting & Decorations, Deltastudio.

Cat este, acum, bucataria un spatiu dedicat exclusiv prepararii mancarii si cat este un spatiu destinat intalnirilor de familie?

Irina Androne: Atentia catre produsele bio destinate prepararii mancarii a facut ca bucataria sa devina un loc functional. Se resimte o crestere a preocuparii pentru dotarile functionale ale bucatariilor, aproape in aceeasi masura cumparatorii isi indreapta insa si atentia asupra laturii estetice si de reuniune a familiei, cautand mereu solutii de blaturi ‘tip bar’, insula sau peninsula.

Cauta romanii solutii personalizate pentru mobilierul de bucatarie?

Irina Androne: Solutiile personalizate reprezinta un ‘must have’  pentru mobilierul de bucatarie. Spatiile de bucatarie sunt atipice si trebuie gasite de fiecare data solutii tehnice de mobilare a acestora. Latura estetica isi pune amprenta, iar cumparatorii aleg in functie de: modul de viata, stilul de design agreat – modern, clasic etc., materiale – mdf, lemn masiv etc. precum si de paleta coloristica a ambientului.

11905397_873038119451789_7676291394355113767_n

Care este piesa din mobilierul de bucatarie pentru care nimeni nu face rabat la pret?

Irina Androne: Indiferent de designul sau materialul bucatariei, cumparatorii acorda o atentie sporita blatului de lucru, el trebuind sa fie atat estetic cat si functional, rezistent in timp in cazul temperaturilor ridicate si a manipularii vaselor de bucatarie pe acesta. Ca si optiune, recomandam blatul din compozit, o combinatie ideala intre rasini si piatra naturala.

11921727_873038339451767_6617698481053573186_o

Ce veti prezenta nou in acest an la BIFE-SIM?

Irina Androne: Deltastudio vine in acest an cu un concept total nou pe piata de mobilier romaneasca. Se lanseaza un nou brand de mobilier produs in Romania si, foarte important, fiecare colectie de mobilier poarta semnatura unui arhitect roman.

Denumirea brandului a pornit de la ideea definitiei mobilierului – forma si materiale. Pe langa forma si materiale, pentru a realiza o reteta ideala, s-a pus accent pe inovatie si pe emotia pe care o transmite spatiul locuibil. Vizitatorii vor intalni colectia de bucatarie si de baie e-Motion (arhitect Victor Grosu) – o colectie functionala, dar care creeaza emotii prin inserarea detaliilor decorative venite din arta pictata – de aceasta data purtand semnatura designerului Marie Nouvelle. Detaliile decorative pot fi insa personalizate, in functie de dorinta fiecarui cumparator, fiind o colectie ”in miscare”, transformabila, generand in permanenta emotii noi.

concept24